1. Що є основою бутерброду?
2. Як довго можна зберігати
бутерброди?
3. Які основні продукти харчування використовують для приготування бутербродів?
Мотанки можна поділити на три групи: обрядові, оберегові та гральні.
- Обрядову ляльку виготовляли до певних свят і називали відповідно: Коляда, Весільна, Масляна, Вербниця, Веснянка, Пасхальна, Купавка тощо.
- Оберегові мотанки створювали для певної функції: на вагітність і здоров’я, на добробут і багатство, на злагоду, успіх і щастя. У середину таких ляльок закладали цілющі трави, а іноді монети.
- Ігрові ляльки для дітей були не тільки забавками, а й допомагали розвивати дрібну моторику, а також формували у дівчат навички майбутнього материнства
- .
Види мотанок
- Лялька-мотанка, яку використовували в аграрному обряді, щоб викликати дощ або для доброго майбутнього врожаю.
- Очисна лялька — щоб позбутися в оселі поганої енергетики.
- Десятиручка завжди допомагала господині в домашніх справах.
- Щоб енергетика у хаті була сприятливою, у будинку розміщували Кубишку-травницю.
- Щоб вдало вийти заміж, у вікні виставляли ляльку Капустку.
- Найулюбленішим жіночим оберегом була Княгиня, що допомагала у родинних справах.
- На весілля дарували Неразлучників, щоб вони оберігали єдність і вірність у сімейному житті молодят.
- Найкрасивішою святковою лялькою була Наречена. Мала вигляд молодої дівчини з довгою косою — символом довгого подружнього життя.
- Мотанку Родючість дарували з побажанням народження великої кількості дітей у родині.
- Берегиню асоціювали з образом Матері — символом турботи, любові й збільшення достатку. Тому її завжди зображували з покритою головою, великими грудьми та хрестом на обличчі.
- Щоб вберегти немовля від хвороб, у колиску мати клала найпершу мотанку — Пеленашку. А якщо в ляльку загортали м’якуш хліба, то вона виконувала роль соски.
- Щоб уберегти малечу від недуги, з цілющих трав робили 12 маленьких мотанок і давали гратися дитині. Кожна лялька вбирала в себе хворобу. Після того, як мотанка виконала свою оберегову функцію, її спалювали.
- Подорожниця гарантувала господарю щасливе повернення додому, допомагала в дорозі завжди бути в теплі і ситим.
- Свої найпотаємніші бажання жінки довіряли ляльці-подружці Желанниці. Таку мотанку носили при собі в кишені разом із дзеркальцем і зверталися до неї за допомогою у здійсненні бажань.
Значення кольорів
Важливу роль у виготовленні ляльки-мотанки відігравали й кольори:
- червоний — захист від хвороб і злих духів;
- жовтий — уособлення життєдайної сили Сонця;
- зелений — символ відродження, здоров’я, молодості й Матінки-Природи;
- синій і блакитний — безперервний рух цілющої води;
- коричневий асоціювали з Матір’ю-Землею та родючістю;
- білий — божественні небеса, чистота і гармонія.
Янгол-охоронець – лялька-оберіг.
З давніх-давен люди вірять, що є такі добрі істоти янголи. Якщо зробити своїми руками іграшкового янгола та подарувати кому-небудь з рідних або друзів, вони зрозуміють, що дарується не просто іграшка, а душевне тепло й відчуття свята.
Слово «янгол» перекладається з грецької як «вісник». Янголи – це духи, створені Господом для особливих функцій й доручень. Все, що пов’язано з янголами, оповите добром та має позитивне забарвлення – вони непричетні до злу і живуть, виконуючи волю Божу.
Головна їхня місія – це добро. Вони прислухуються до ваших бажань і знають, чого ви хочете. Вони відчувають, коли прийшов час виконання ваших бажань, а коли – ще рано.
Хід роботи: Визначаємо розмір «голови»: обертаємо тканиною посередині м'яч, туго перемотувати нитками і розправляємо тканину (повинні залишитися сліди від ниток);
З урахуванням, скільки потрібно тканини для м'ячика, відрізаємо від кожного кута по квадрату і робимо по 6 розрізів з усіх боків (не заходячи за відмітини від ниток);
Знову обертаємо м'яч в тканину і міцно перемотувати нитками; З смужок робимо ніжки: заплітаємо косички з трьох смужок (всього повинно вийти 8 ніжок);
Кожну ніжку прикрашаємо бантиком з стрічки;
Робимо личко: пришиваємо вічка, пов'язуємо косинку з тканини, вишиваємо рот.
ознайомтесь з іншими варіантами пошиття мяких іграшок, та по можливості пошийте будь-яку іграшку, яка найбільше сподобалась
можна ознайомитись з іншими матеріалами крім поданих за вашим бажанням
Бажаю успіхів , Чекаю фото .
04.02.2022
Вітаю.
Тема уроку : Вишивання серветки.
Завдання : практична робота з виконання вишивання композиції серветки.
Згадуємо :
І.Правила безпеки праці під час вишивки
1. Приміщення, у якому вишивають, має бути світлим, прибраним, провітреним.
2. Під час вишивання стіл повинен бути чистим, а руки старанно вимиті, щоб вишивана річ не забруднилась.
3. Сидіти під час вишивання треба рівно, ледь схилившись над роботою. Стілець повинен мати зручну для сидіння спинку. Під ноги бажано ставити маленький стільчик або підставку так, щоб кут між стегном і гомілкою був прямим. Руки в ліктях можуть бути зігнуті, лікті — звисати з краю столу, кисті рук лежати на столі. Неправильна поза під час вишивання часто призводить до короткозорості й захворювання дихальних органів працюючого, викривлення хребта. Крім того, неправильне положення тулуба і рук під час ручного шиття викликає втому, почуття незадоволення.
Правильна поза під час вишивання
4. Робоче місце вишивальниці повинно добре освітлюватися. Найкраще вишивати при денному світлі. Місце для роботи треба вибирати так, щоб світло падало прямо або з лівого боку. Якщо світло падає справа — тінь від руки зменшує освітленість вишивальної поверхні. Не можна тримати вишивку близько біля очей, бо це призводить до швидкого стомлювання очей і розвитку короткозорості. Найкращою вважається відстань від очей до роботи 30-40 см.
5. Під час вишивання необхідно через кожні 20-25 хвилин відпочивати 3-5 хв, переводячи очі на предмети іншого кольору, відмінного від кольору вишивки.
Основні правила під час роботи з вишивкою
1. Обережно користуватись інструментами.
2. Під час роботи не вколювати голку в одяг та не залишати її на робочому місці.
3. Голки зберігати в гольнику або спеціальній коробочці.
4. Голкою працювати обережно, не залишати її без нитки (з ниткою її легше знайти, якщо вона загубиться).
5. Не відкушувати нитку зубами, а відрізати ножицями.
6. Ножиці тримати на робочому місці з зімкненими лезами, передавати теж зімкненими лезами, кільцями вперед.
7. Ні в якому разі не брати в рот нитку, голку, тканину.
ІІ . Вимоги до виконання швів вільної гладі:
• нитки закріплюють непомітно, без вузликів;
• візерунок вишивки виконують чітко за контуром;
• стібки укладають щільно» щоб поверхня вишивки була гладенькою, тканина не проглядалася;
• стібки художньої гладі одного відтінку вшивають у стібки іншого відтінку, тому перехід відтінків поступовий;
• стібки декоративної гладі не вшивають один в одний, а навмисно виконують за контуром чітких ліній, що розділяють один колір від іншого;
• вигляд візерунка двобічної гладі з лицьового і виворітного боків однаковий.
ІІІ. Інструкційна картка "Виконання стеблового шва"
https://sites.google.com/site/intheworldofwork/instrukcijni-materiali/vikonanna-steblovogo-s
Виконання вільної пласкої гладі
Серветка розкроєна, малюнок нанесений
Продовжуємо роботу по вишиванню композиції візерунка
Бажаю успіхів у роботі.
19.11.2021.
Добрий день.
Сьогодні розпочинаємо роботу над новим проєктом.
У кожного із нас є дуже багато дрібничок, які часто просто безладно валяються в шухляді створюючи безлад. Допомогти впоратися з безладом може торбинка.
ІІІ
Дівчатам
доволі часто нема куди покласти свою колекцію заколок та резинок, а хлопцям в
свою чергу дрібних іграшок, брелоків та інших цікавинок. Для хлопців ідеальним
варіантом буде коробочка, а для дівчаток торбинка, яка з легкістю впорається з
даним завданням. Також така торбинка буде чудовою ємністю чи упаковкою для
подарунка іншим.
ІV
Темою нашого заняття буде: «Торбинка для дрібничок». Вибір та обґрунтування теми проекту (виду торбинки). Планування роботи з виконання проекту. Проектування торбинки методомфантазування та біоформ. Графічне зображенняЗавдання : Пофантазуйте, яку торбинку ви б хотіли мати. Зробіть ескіз (за зразком у презентації) у зошиті.
12.11.2021.
Вітаю.
Тема уроку : 5 клас "Види столових приборів. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу"
переглянути презентацію :
завдання з * створити лепбук за темою уроку
6 клас "Типи волосся. Зовнішній вигляд волосся та стан здоровя людини. Особливості догляду за волоссям."
переглянути презентацію
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zdorova-ta-krasa-mogo-volossa-390640.html
ознайомитись з матеріалом
https://uahistory.co/pidruchniki/hodzicka-labor-training-for-girls-6-class-2014/22.php
Виконати завдання у зошиті
ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНА РОБОТА
Добір предметів та засобів догляду за волоссям
Матеріали та інструменти: ручка, зошит, лінійка, олівець.
Послідовність виконання роботи
1. На основі вивченого матеріалу проаналізувати, дослідити та визначити свій тип волосся.
2. Зробити аналіз, які фактори навколишнього середовища впливають на здоровий вигляд твого волосся.
3. На основі виконаних досліджень заповнити таблицю, яку попередньо накреслити у зошиті.
Ознаки волосся | Сухе | Жирне | Змішаний тип | Нормальне |
Блиск | ||||
Наявність жиру на волоссі | ||||
Еластичність | ||||
Посічені кінчики |
Бажаю успіхів
05.11.2021. Добрий день.
Тема сьогоднішнього уроку : " Контроль якості виробу. Оцінювання робіт Підгтовка виробу до презентації. Презентація виготовлених виробів."
1. Контроль якості виробу — це кількісна та якісна перевірка певних властивостей: перевірка геометричних розмірів, виявлення дефектів, відповідність вимогам до даного виробу тощо. Слід звертати увагу на якість та точність обробки деталей, чистоту виробу, відсутність на ньому дефектів.
Якість
виробу контролюють не тільки після його виготовлення, а й у процесі роботи над
ним.
Виготовлені
вироби мають виконувати своє призначення певний час, який залежить від догляду
за ними та заходів, які вживає людина, щоб зберегти їх у відмінному,
незіпсованому стані.
2.Завдання : оглянупи виготовлений виріб , прибратиприбрати усі недоліки , дефекти ( обрізати, заховати зайві нитки, ) перевірити шви, також усунути усі недоліки,
3. Складові вимог до оцінювання якості виготовленого виробу:
-
естетична відповідність (композиційна цілісність,
привабливий вигляд, сучасність, відповідність призначенню, добір кольорів);
-
екологічна оцінка (безпечні для здоров’я людини
матеріали);
-
ергономічна оцінка (експлуатаційні вимоги, зручність у
використанні);
-
економічна оцінка (вартість матеріалів на виготовлення
виробу, вартість матеріалів на проектування, інші додаткові витрати: витрати
електроенергії, амортизація обладнання та інструментів, трудові ресурси тощо).
4. Захист проекту за запитаннями ( дати відповіді у зошиті письмово)
1.Чи відповідає виріб задуму, розробленим критеріям?
2. Які орієнтовні матеріальні затрати, скільки часу виготовлявся виріб?
3. Яка орієнтовна вартість виробу порівняно з вартістю таких виробів у
магазинах, на ринках тощо?
4. Які труднощі виникали під час виконання творчого проекту, шляхи їх
подолання?
5. Чому отримали саме такий результат?
Бажаю успіхів у роботі.
29.10.2021.
Добрий день . Працюємо далі над проєктом "Панно"
тема уроку : Виготовлення виробу. Пришивання деталей аплікації на основу .
Повторимо правила техніки безпеки під час роботи з ножицями та голкою :
Прикріплення деталей аплікації петельним швом
1. Використання петельного шва.
2. Вимоги до виконання петельного шва.
3. Послідовність виконання петельного шва.
Використання петельного шва
Назва петельного шва походить від його первісного призначення — обробки петель. Коли не було швейних машин, петлі на одязі обробляли вручну петельним швом. Також цей шов використовували для обробки країв швейних виробів, щоб запобігти їх обсипанню (мал. 73).
Петельний шов використовують:
• при виготовленні аплікацій для закріплення деталей на тканині;
• для оздоблення швейних виробів; |
• при виготовленні м’яких іграшок; |
• як простий вишивальний шов.
Вимоги до виконання петельного шва
1. Усі стібки шва мають бути розміщені паралельно.
2. Лицьові й виворітні стібки розташовувати перпендикулярно до краю тканини.
3. Довжина стібків, відстань між стібками мають бути однаковими по всьому шву.
4. Переплетення ниток по краю тканини не повинно стягувати тканину.
5. Розмір стібків, їх висоту та щільність добирати залежно від типу тканини.
Послідовність виконання петельного шва
Петельний шов утворюють вертикальними петлеподібними стібками.
Шиють петельний шов зліва направо. Петелька, що поєднує сусідні стібки, лягає не по верхньому краю шва, а по нижньому.
Виконують петельний шов у такій послідовності (мал. 74):
1. Край тканини слід покласти на вказівний палець і притримувати його великим пальцем. Вивести нитку з вивороту на лицьовий бік у точці 1.
2. Відступити вгору на довжину стібка і вколоти голку в тканину в точці 2. Для утворення петлі необхідно відступити від попереднього стібка вправо, рухом голки до себе викласти нитку петлею та зробити стібок зверху вниз так, щоб петля залишилася під голкою.
3. Виколоти голку в точці 3, стежачи за тим, щоб робоча нитка була під голкою. Потягнути нитку вертикально вниз уздовж стібка, утворюючи петлю.
4. Виколоти голку на виворотний бік через точку 4 і вивести її на лицьовий бік у точці 5. Нитка має бути під голкою.
5. Щоб закінчити шов, треба вивести голку на виворітний бік за останньою петлею.
6. Підтягнути нитку, щоб отримати маленький прямий стібок, і закріпити її.
Петельним швом обробляють зрізи в аплікаціях, прикріплюють деталі аплікації до основної тканини. Переплетення петель має розташовуватися по контуру візерунка. Після пришивання деталей петельним швом необхідно видалити зметувальні стібки.
ПРАКТИЧНА РОБОТА Пришивання деталей аплікації до основи
Інструменти та матеріали: тканина для основи аплікації з перенесеним малюнком, деталі аплікації, голка, нитки, ножиці, гольник, наперсток.
Послідовність виконання роботи
1. Перед початком пришивання деталей аплікації до основи необхідно переконатися в тому, що деталі приметані до основи відповідно до малюнка.
2. Дібрати нитки відповідного кольору для пришивання.
3. Пришити кожну деталь аплікації окремо, стежачи за тим, щоб переплетення петель розташовувалися по контуру візерунка та довжина стібків була однаковою.
4. Видалити зметувальні стібки.
5. Роботу виконувати з дотриманням правил безпечної праці.
Бажаю успіхів у роботі . чекаю фотозвіт.
15.10.2021.
ВІТАЮ. ПРодовжуємо працювати над проектом "Панно"
Тема сьогоднішнього уроку Виготовлення деталей аплікації (за шаблоном) : приколювання обведення , вирізання. Закріпленя деталей аплікації на основі
Види ручних швів "голка вперед", "голка назад", "петельний" стебловий" їх виконання . Виготовлення виробу : пришивання деталей прлікації на основу.
Повторення завдань минулого уроку : Як виготовити шаблон
1. Малюємо ескіз
2. За допомогою копіювального паперу переносимо на картон
3. Вирізаємо шаблони дотримуючись правил техніки дезпеки при роботі з ножицями
4. Підбираємо тканину а) для основи панно - цупку одглколірну розмір 30 х 30 см
б) для деталей метелика
Ознайомтеся з виконанням швів : Голка вперед , За голкою, Петельний
Виконати на клаптику тканини шви "голка вперед", "за голкою" " петельний"
Бажаю успіхів у роботі
чекаю фотозвіт на Вайбер 0963356714
До зустрічі
------------------------------------------------
07.05.2021
Добрий день
Тема уроку "Правила догляду за кімнатними рослинами. Вимоги до умов вирощувангня. Правила поливу. Розміщення рослин."
Ознайомитися з матеріалом :
https://flowers.ua/ua/articles/dohliad-za-kimnatnymy-roslynamy
Завдання : Підібрати кімнитну рослину для подальшого вирощуванняю.
30.04.2021.
Добрий день
Розпочинаємо роботу над новим проектом "Вирощування кімнатних рослин"
Тема уроку "Види квітів для вирощування в приміщеннях"
Ознайомтеся з інформацією :
1. https://fleurplants.com.ua/ua/articles-ua/classification-of-indoor-plants-by-species-u
2. http://tovstuha.com.ua/vidi-kimnatnih-roslin/
використовуючи дану інформацію та інформацію з інших джерел опрацьовану самостійно у зошиті у формі таблиці узагальнити
температура І освітлення І вологістьІ грунт
Інвентар та пристосування для вирощування кімнатних квітів
https://esad.com.ua/a365163-instrumenti-dlya-doglyadu.html
До побачення.
Чекаю роботи.
21.04.21
Добрий день.
Тема сьогоднішнього уроку :
5 клас : Побутові електроприлади. Загальні правила користування електроприладами"
Ознайомтеся з презентацією
пройти тест :
join.naurok.ua Код доступу 9055586
6 клас : Особливості прибирання житла Мийні засоби та інструменти для прибирання житла
Ознайомитися з презентацією:
пройти тест :join.naurok.ua Код доступу 9060064
Чекаю відповіді
Допобачення.
16.04.2021
ВІтаю.
Триває робота над Проєктом "Брелок", технологія виготовлення - плетіння з бісеру.
Тема уроку : " Виготовлення брелка"
Завдання . Завершити виконання плетіння брелка.
Схеми та пояснення - повернутися до попереднього уроку.
Чекаю фотозвіту.
Бажаю успіхів.
02.04.2021
Добрий день.
Продовжуємо роботу над проєктом "Брелок"
Тема уроку "Виготовлення брелока паралельним плетінням.
Плетіння петель
Іноді пензлики і серединки в квітках, а також деякі види брошок виконують не голчастим способом нізанія, а петельками, які незамінні в виготовленні квіток і дерев на дроті, з них збирають пелюстки, листя, гілки. Вже готові елементи можна використовувати в брошки, шпильки, пряжках, прикрасах для сандалій і браслетах. Петлі широко застосовуються при плетінні різних варіантів намист, кулонів, іноді вони замінюють крайні елементи в бахромі.
Цей вид техніки є одним з основних при виготовленні жорстких конструкцій на дроті - квітів, кулонів, об'ємних звірків. Зазвичай плетіння пелюсток і листя починають зверху вниз, щоб перекручені внизу кінці дроту допомогли закріпити окремі пелюстки і листя в загальній композиції. Об'ємні і плоскі фігури плетуть, як правило, зліва направо; тварин починають плести зазвичай з носа, так як кінці дроту зручніше заховати в хвостовій частині.
Для скорочення формул, які іноді можуть бути дуже довгими, однакові йдуть послідовно один за одним ряди записують один раз, інші ж дають в дужках; наприклад, якщо потрібно зробити 7 однакових рядів з 5 бісерин, у формулі це буде виглядати як 5 (7). Далеко не завжди в формулах в дужках пишуть слово «раз», тому запам'ятайте, що це позначення кількості однакових рядів.
На папері процес паралельного плетіння зазвичай записують формулами, які завжди позначають послідовність рядів і кількість бісеру в кожному з них. Наприклад, якщо перед вами формула 17-14-11-9-5-2-10, то на початку виготовлення виробу слід набрати на дріт 17 бісерин, потім ще 14 і пропустити другий кінець крізь цей ряд назустріч першому кінця дроту (бісеріни першого ряду не зачіпають), після чого дроту витягують, і другий ряд готовий, при цьому він повинен встати рівно під першим. Потім на один кінець дроту набирають 11 бісерин, потім другий її кінець знову пропускають через цей ряд, але в протилежному напрямку.
Паралельне ниже: а) з додаванням бісерин; б) низание однакових рядів; в) зчіпка двох половинок
Таким чином, при використанні техніки паралельного плетіння в кожному ряду, крім першого, виявляються два дроти, які пронизують все ряди і виходять з двох протилежних кінців. Це надає виробу додаткову міцність, але і призводить до подвійного витраті дроту; саме тому навіть для маленьких предметів потрібно дріт довжиною близько 50-60 см, що на перших порах завжди викликає сумнів в правильності схеми.
В процесі плетіння в бічних частинах плоских фігур утворюються характерні дужки з дроту, які можуть бути більше або менше в залежності від того, наскільки ряди відрізняються один від одного розмірами.
Якщо хочете закрити ці ряди (особливо актуально це для пелюсток і листя, але абсолютно не застосовується при плетінні об'ємних фігур), то поміняйте процес плетіння на зворотний, т. Е. Починайте ні з вершини вироби, а з процесу його закінчення.
Закриття бічних дротів додатковими рядами: а) додаткові ряди; б) готовий пелюстка з додатковими рядами
Коли все виріб буде готове і ви дійдете до верхньої частини, після останнього ряду наберіть на кожен кінець стільки бісерин, скільки вам потрібно, щоб зробити вертикальний ряд від верху до низу точно по боковому контуру, після чого закріпіть дроту в самому нижньому ряду, сильно натягнувши .
Найчастіше вертикальний ряд добре утримує форму тільки за рахунок дроту, але якщо ви хочете домогтися підвищеної міцності, пришити цей ряд волосінню до основного виробу в декількох місцях, зав'яжіть вузлики і обріжте волосінь.
Іноді в процесі плетіння потрібно з'єднати воєдино кілька деталей. Це робиться завжди однаково: в ході створення нової деталі та дріт, яка виявляється ближче до основної частини виробу, повинна заводитися за металеву дужку між відповідними рядами готової частини, після чого на неї вже нанизують новий бісерний ряд, в результаті виходить свого роду металева зчіпка виробів . Якщо дроту сильно натягнути, то місце з'єднання стає практично непомітним, особливо коли дріт правильно підібрана в тон бісеру. Зчеплення деталей дротами проводиться від самого початку до кінця, при цьому особливо важливо щільно підігнати деталі у верхній частині, щоб окремі половинки склали єдине ціле.
Після закінчення плетіння дроту окремих половинок з'єднують і ретельно перекручують.
Матеріали та інструменти
+Для виготовлення виробів з бісеру використовують різні матеріали. Сьогодні бісерним виробництвом займаються у багатьох країнах світу. Бісер виробляють різних форм, різних кольорів. Виробники бісеру застосовують свої професійні секрети для виготовлення продукції. В торгівельній мережі зустрічається безліч її видів: з кольорового та прозорого скла, пофарбований всередині чи зверху, перламутровий, смугастий, матовий, меланжевий з гладенькою чи шершавою поверхнею. Намистини виготовляють з різних видів матеріалу: скла, пластмаси, дерева, кераміки і навіть з дорогоцінного каміння та металів. Бісер - дрібні, круглі, або злегка приплюснуті намистинки. Діаметр бісеринок не більше 2 мм. Розмір бісеру позначають номером, чим більший номер тим дрібніший бісер. Намистини – круглі бісерини з діаметром більше 2мм. Рубка, січений бісер – скляні палички, довжина яких рівна діаметру. Стеклярус – скляні трубочки, довжина їх більша за діаметр, який визначає номер стеклярусу. Блискітки – пластинки різних форм, які мають дірочки для кріплення. Дріт Його підбирають в залежності від виду виробу та бісеру. Виготовляючи прикраси ( брошки, заколки), дрібні деталі сувенірів використовують тонкий кольоровий дріт, для виготовлення виробів для оздоблення інтер’єрів використовують дріт різної товщини: тонший - для виготовлення деталей та їх монтажу, товстіший - для основи до якої кріпляться деталі. Товщина дроту залежить від діаметра отвору бісеринки,через неї він має просилятися щонайменше два рази. Дріт повинен бути зручним у роботі, легко згинатися і скручуватися. Використовують мідний дріт, а також алюміневий як основу для кріплення деталей. Кольорові нитки, пластилін, фольгу, клей, папір, тканину, дерев’яні палички, флористична тасьма – використовують для оздоблення деталей та оформлення готових виробів . Серветка, на яку насипають бісер для роботи використовується для того, щоб бісер не розбігався по робочій поверхні. Для серветки використовують однотонну тканину . Під час роботи використовують інструменти: голки, шпильки, круглогубці,плоскогубці, ножиці.
2.2. Правила безпеки праці, санітарії і гігієни при виготовленні виробів з бісеру.
1.Перед початком роботи підготувати робоче місце.
2.Сидіти прямо, не нахиляючи низько голову.
3.Роботу виконувати при достатньому освітленні.
4. Роботу тримати на відстані 25-30 см від очей.
5. Інструменти класти на стіл ручкою до себе, передавати – ручкою від себе. Ножиці кладуть, зімкнувши леза, гострими кінцями від працюючого. Передавати ножиці, тримаючи за зімкнуті леза.
6. Плоскогубці, круглозубці та кусачки тримати в обхват, не закладати пальці між ручками інструмента – можна защемити пальці.
7. Зберігати інструменти слід у спеціальній коробці.
8. Голки зберігати у спеціально відведеному місці. Якщо голка необхідно обов’язково знайти.
9. Під час роботи, при тугому проходженні голки через бісеринку використовувати наперсток.
10. Не користуватися несправним інструментом, іржавими та зігнутими голками.
Брелки та схеми до них
Плоска іграшка складається з двох однакових деталей
– на одній деталі вишиваємо очі, ротик і носик, другу називаємо спинкою і
пришиваємо хвостик.
Об’ємна м’яка іграшка більш складна у виконанні, бо складається з
багатьох об’ємних частин; але така іграшка більш точно відтворює фігуру людини
чи тварини, частини тіла іграшки можуть бути рухомими. Об’ємну іграшку можна
розглядати з усіх сторін.
Останні роки авторська іграшка набула неабиякої популярності. Матусі виготовляють безпечні, екологічні м’які іграшки своїм діткам, умільці - неповторні подарунки друзям, для декого це стає професією. Навіть у вигляді домашнього рукоділля пошиття іграшок дає можливість втілити свої творчі ідеї у вироби, отримати задоволення від роботи та підвищити власну самооцінку –« я це вмію».
Плоска іграшка складається з двох однакових деталей.
Об’ємна м’яка іграшка більш складна у виконанні, бо складається з багатьох об’ємних частин.
Ми з вами за навчальний рік виконали 6 проєктів. Ви багато чому навчались та узнали нового. Давайте дещо згадаємо.
Пойдіть будь-ласка тест у робочому зошиті.
08.05.2020.
Добрий день.
Хто з вас зробив і переслав мені ляльку-мотанку, - молодці.
Ті ж, хто мені не показав, я чекаю як фото, так і при нашій зустрічі самі ляльки -мотанки (можливо це буде навіть наступний навчальний рік )
А ще у нас залишилась для вивчення одна тема :
"ЛИСТІВКА"
Ознайомтесь з презентаціями :
https://naurok.com.ua/prezentaciya-istoriya-listivok-77055.html ,
https://ppt4web.ru/tekhnologija/vigotovlennja-vtalnikh-listvok.html
інформацією :
https://advertisingsng.wordpress.com/2015/08/03/%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B8/
в інших джерелах знайдіть додаткову інформацію : історичні відомості про виникнення та еволюцію листівок, їх призначення, види листівок, матеріали, з яких вони можуть бути зроблені, інструменти, моделі- аналоги.
Після ознайомлення зі всією інформацією, з моделями- аналогами, враховуючи наявні у вас матеріали ( а це можуть бути картон, тканина, шкіра, бісер,нитки, тощо) та технології, якими ви володієте ( вишивка, макраме, виготовлення аплікації та ін) підключивши всю вашу фантазію ви в робочому зошиті зробите ескіз листівки, а потім за своїм ескізом зробите листівку . Термін виконання - до 20 травня.
Чекаю фото-звіт.
Дівчатка , ні ваших мяких іграшок, ні ляльок- мотанок, ні зроблених листівок не погубіть, збережіть усе на наступний рік.!!!
===========================================================
24.04.2020
Доброго дня .
Не турбувала вас у минулу п`ятницю. Але завдання потрібно виконати.
На ваш смак і уподобання потрібно зробити ляльку -мотанку. (Але основні умови виготовлення ляльки повинні бути виконані : сама лялька ні в якому разі не зшивається, солярний хрест замість обличчя, одяг можна вишивати)
Усі етапи виготовлення сфотографувати.
Ще раз зверніться до матеріалів минулого уроку, або знайдіть інші матеріали самостійно і скористайтеся ними.
Бажаю успіхів.
Чекаю робіт до наступної п`ятниці.
( Дівчатка, у кого з вас матеріали знаходяться в школі, можливо віднайдете інші матеріали вдома і скористаєтесь ними)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10.04.2020
Доброго дня, дівчатка !
Кілька наступних уроків ми будемо вивчати тему "Лялька -мотанка"
Тема дуже цікава ї захоплива, отже бажаю вам успіху
Інформація про ляльку мотанку :
http://www.aratta-ukraine.com/sacred_ua.php?id=94
крім цієї можна знайти безліч інформації як в інтернеті , так і в літературі, якщо є така можливість ознайомтесь з іншими джерелами
види ляльок -мотанок
https://sites.google.com/site/lalkamotanka546578/aki-buvaut-lalki-motanki
у цій інформації зверніть увагу на підсторінки : Символіка обличчя та Символіка кольорів
https://sites.google.com/site/lalkamotanka120/0-4-riznovidi-lalki-motanki
https://vseosvita.ua/library/tradicijni-tipi-lalki-motanki-66301.html
У робочому зошиті пройти тест
http://motanka.in.ua/view_cat.php?category=masterklas-po-motanki
Відповіді чекаю до наступної п`ятниці
Зворотний звязок у Вайбер 0963356714
Немає коментарів:
Дописати коментар