Підготувати повідомлення на тему «Якби я був
маляром, як би виглядала моя оселя».
Бажаю успіхів.
Зав'язана навколо шиї смужка тканини сьогодні стала обов'язковим атрибутом
ділового чоловіка, підприємця, керівника, викладача. Придбати метелика на шию
можна як для святкування в колі сім’ї, так і для офіційних і ділових
зустрічей. Але набагато приємніше буде не купити, а зробити краватку-метелика
своїми руками.
Але звідки
краватка прийшла до нас?
Яку історію
пройшов аксесуар?
Чому йому вдалося
міцно «засісти» в серцях людей?
Ознайомтесь з презентацією
В якій країні виник праобраз краватки – метелика?
Коли і за яких умов краватка стала елементом жіночого
одягу?
Хто перший запатентував цей виріб?
Назвіть основні види краваток.
(Якщо відповідь відсутня у презентації, попрацюйте з іншими джерелами інформації)
Контроль
якості виробу — це кількісна та якісна перевірка певних властивостей: перевірка
геометричних розмірів, виявлення дефектів, відповідність вимогам до даного
виробу тощо. Слід звертати увагу на якість та точність обробки деталей,
чистоту виробу, відсутність на ньому дефектів.
Якість
виробу контролюють не тільки після його виготовлення, а й у процесі роботи над
ним.
Виготовлені
вироби мають виконувати своє призначення певний час, який залежить від догляду
за ними та заходів, які вживає людина, щоб зберегти їх у відмінному,
незіпсованому стані.
Важливим є
функціональність виробу, якість виконуваної ним роботи,
здатність проведення
регулювання.
Так як розроблена
технологія, то має виконуватися технологічна дисци-
пліна, розмірні
співвідношення , їх пропорційність.
Оцінка якості виробу
проводиться як візуально так і за допомогою вимі-
рювальних приладів.
Слід особливу увагу
звернути на естетику виробу, надійність кріплень,
зовнішній вигляд
Розрахунок вартості витрачених матеріалів. (Зразок)
Фінальним
акордом створення кожної вишивки є її оформлення. Дійсно, що може бути
приємнішим, коли наша старанна кропітка праця багатьох днів-тижнів-місяців
знаходить свій остаточний, завершений вигляд, отримує красиве обрамлення.
Вишивка,
як і будь-який витвір мистецтва, вимагає красивого оформлення, яке зможе
підкреслити всі переваги малюнка. Обробка країв виробів із вишивки – це
гармонійне завершення композиції вишивки. Спосіб оформлення з вишивкою
продумують заздалегідь для того, щоб розрахувати необхідні припуски для його
виконання. Традиційно краї серветок, скатертин, комірів, низу сорочок
обробляють рубцюванням, рубцюванням, торочками (бахромою), мереживом, китичками,
декоративними швами.
Способи обробки країв вишитого
виробу
1.Оформлення в рамку. Перший
спосіб – купити готову фоторамку і вставити у неї своєї роботи. Це дешевий,
простий, але не найкращий варіант. Адже, погодьтеся, важко підібрати фото рамку
підходящого розміру та стилю під свою вишивку, щоб робота виглядала не «просто
оформленої», а «оформленої з задоволенням».
2. Рубцювання – обробка країв виробів рубцями. Цими
швами підшивають підігнуті зрізи виробів (рис. 1).
3.Простими і досить привабливими способами оформлення
краю виробу з вишивки є торочки
(бахрома) і мереживо.
4.Декоративні шви є поширеним способом оформлення
країв виробу з вишивкою
Догляд за вишитими виробами Для прання спочатку готується
теплий розчин прального засобу. Ні в якому разі не використовую засіб з
підбілювачем. Прати треба дуже обережно, терти легенько лише ті місця, де немає
вишивки.
Якщо при пранні колір води змінився, то прополіскуєте до тих
пір, поки вода не буде прозорою.
Після прання вироби 2 – 3 рази полощуть у теплій воді,
викручують, легко струшують і кладуть у холодну воду в розпростаному вигляді (у
скрученому виробі малюнок може відбитися на тлі). У холодну воду додають оцту –
чайну ложку на склянку води, надати ниткам блиску.
Вишиті вироби після прання не викручують, а віджимають,
стискаючи його в долонях. Віджатий вибір треба туго загорнути у рушник або простирадло й потримати так кілька хвилин. Після чого вишивку можна
прасувати.
Прасують вишиті вироби з виворітного боку не дуже гарячою
праскою. Під вишивку кладуть м’яку тканину, покриту зверху білим полотном.
Праску рухають вздовж нитки основи, щоб тканина з вишивкою не деформувалась.
Температуру нагрівання праски вибираю залежно від
походження волокон, із яких виготовлена тканина. Стійкими до високих температур
є тканини з рослинних волокон (льон, бавовна). Під час волого-теплової обробки
необхідно дотримуватися правил безпечної праці.
Правила
безпечної праці під час виконання волого-теплової обробки
ü
Перед початком роботи підготувати робоче місце.
ü
Праска повинна розміщуватися праворуч на
спеціальній підставці.
ü
Електричний шнур не повинен торкатися праски.
ü
Вилку електрошнура вмикати і вимикати лише сухими руками.
ü
Прасувати обережно, щоб не торкатися пальцями рук
до праски.
ü
Перевірити температуру нагрівання праски,
попрасувавши клаптик тканини. Не плювати на підошву праски і не торкатися її
вологими пальцями.
ü
Під час роботи з праскою стояти на гумовому килимку.
ü
Не залишати без нагляду включену праску.
ü
Не можна працювати несправною праскою.
ü
Закінчив роботу, виключи праску.
https://school.home-task.com/oformlennya-krayiv-virobu-z-vishivkoyu/
Організація робочого місця під час вишивання
Перед тим, як почати вишивати виріб, необхідно правильно підібрати інструменти та матеріали і розмістити їх так, щоб не витрачати час і сили на непотрібні рухи.З правого боку на столі повинні знаходитися такі інструменти: подушка з голками та шпильками, ножиці, нитки, наперсток, нитковдівач, а зліва - ті, які можуть знадобитися в процесі роботи: сантиметрова стрічка, загостре¬ний кілочок, п'яльця, міліметровий папір, калька, копіювальний папір.
Посередині столу повинне бути вільне місце для розкладання вишитого виробу.
Санітарно-гігієнічні вимоги при вишиванні
• Вишивати треба в добре провітреному приміщенні, при достатньому денному чи електричному освітленні.• При довготривалому вишиванні вишивку необхідно зберігати в куску білої тканини або в білому полотняному мішечку.
• Під час вишивання необхідно сидіти прямо, притулившись до спинки крісла, не нахиляти низько голову.
• Працюючи, роботу слід тримати на відстані 25-30 см від очей.
• Через кожні 40-50 хвилин роботи необхідно робити перерву на 10-15 хвилин, щоб не втомлювались очі.
• Для зручності під ноги можна поставити низький ослінчик або спеціа¬льну підставку.
• При роботі з п'яльцями треба слідкувати за правильною постановкою рук.
Правила безпечної роботи під час вишивання
• Надіти робочий одяг.• На робочому місці розмістити інструменти, матеріали та пристосування, необхідні для вишивання.
• Голки та шпильки зберігати в спеціальній коробці або подушечці.
• Забороняється залишати голку без нитки.
• Забороняється вколювати голку в робочий одяг.
• Забороняється використовувати тупі, іржаві голки.
• При необхідності працювати з наперстком.
• Забороняється підносити голку та ножиці до очей.
• Ножиці слід класти зімкнутими лезами, направленими від себе.
• Після закінчення роботи прибрати,своє робоче місце; інструменти покласти в спеціальну коробочку.
1.Складання технологічної
послідовності виготовлення вишитого виробу:
-визначення об’єкта праці
(рушник), обгрунтування вибору;
-добір тканини полотняного
переплетення(бавовна чи льон), нитки для виготовлення та оздоблення вибраного
об’єкта праці. За потреби продекатируй тканину. Перевір нитки на стійкість
фарбування.
-визначення
розміру майбутнього виробу); Підрівняти тканину, намітити ширину і довжину
- витягнути крайню нитку і по її сліду вирізати зайву тканину(по всім чотирьом
сторонам до суцільної нитки.)
-визначення
способу обробки країв виробу(обробка торочками, закріпленими швом «мережка
одинарний прутик»);
-розмічання
місця мережки та місця припусків на шов для інших сторін рушника (шовом «у
підгин з закритим зрізом» закріпленого ручним швом «козлик»);
- обрати
вид орнаменту (рослинний, рослинно-геометричний, зооморфний, геометричний;
-визначення
місця для вишивання візерунків та оздоблювальних лічильних швів;
-розробка
узору для вишивання, визначення техніки виконання (швом «косий хрестик»);
-добір
кольорової гами; використовувати не більше 3-4 кольорів;
-в
залежності від товщини ниток переплетення в тканині треба обрати кількість ниток
муліне для вишивання серветки;
-визначення
строку виконання(годин) вишитого виробу;
-під час
вишивання використовуй потрібну техніку виконання.
- остаточно
оброби виріб: прання, прасування, виведення плям.
-проконтролюй
та оціни виготовлену вишивку;
-підготуйся
до презентації виробу, оздобленого вишивкою.
Ознайомтеся з інструкційними катрками та схемами виконання швів
Інструкційна карта. Виконання тамбурного шва
Інструменти і матеріали: голка, ножиці, наперсток, п'яльці, нитки, тканина.
Інструкційна карта. Виконання стеблового шва
Інструменти і матеріали: голка, ножиці, п'яльці, наперсток, нитки, тканина.
- . Що потрібно з'ясувати для правильного добору пряжі?
- 2. Чому бажано старим речам давати «друге життя»?
- 3. За якими ознаками розрізняють спиці?
- 4. Чим відрізняються «закриті» спиці від «відкритих»?
- 5. Як правильно дібрати спиці для в'язання?
- 6. Які особливості і властивості пряжі потрібно враховувати для зображених в'язаних виробів? Чому?
Більшість предметів, що нас оточують, люди використовують в своєму повсякденному житті здавна. Але форма їх постійно вдосконалюється та змінюється. Кожен виріб має відповідати чітко визначеним вимогам: технологічним, естетичним, функціональним, економічним і екологічним. Ці вимоги ми з вами розглядали на минулих уроках. Це відбувається внаслідок розвитку технічних можливостей, застосування більш досконалої техніки, технологій, використання нових матеріалів, змін вимог до виробу.
Об'єкт технологічної діяльності можна не тільки скопіювати, але й створити новий, використовуючи моделі-аналоги
У цьому випадку в моделях-аналогах
обираються найкращі ознаки (форма деталей, матеріали, оздоблення та ін.) і
створюється модель, що поєднує ці ознаки. Не слід забувати такі показники
якості готового виробу як функціональність,
економічність, технологічність.
Завдання : попрацювати з джерелами інформаації, обрати 3-5 виробів аналогів, зробит їх аналіз, обрати базову модель і на її основі зробити ескіз власної моделі.
Бажаю успіхів.
1.
Використовуйте справний, добре налагоджений інструмент.
2.
Використовуйте інструмент за призначенням, тому що можна не тільки зіпсувати
його, а й отримати травму.
3.
Зберігайте голки і шпильки в гольниці у спеціально відведеному місці.
4.
Знати кількість голок та шпильок перед початком роботи.
5.
Закінчивши роботу, перевірте кількість голок та шпильок.
6.
Не залишайте голки та шпильки на робочому місці.
7.
Зберігайте голки з всиленою ниткою.
8.
Виконуйте шиття з наперстком.
9.
Не беріть голки та шпильки до рота.
10.
Не користуйтеся іржавими голками або шпильками.
11.
Не можна вколювати голку в одяг.
12.
Зламану голку віддайте вчителю.
13.
Щоб не наколотися шпильки вколюйте в тканину від себе.
14.Приколюючи
викрійку до тканини, вістря шпильок спрямовуйте в один бік від себе.
15.
Загублену голку краще шукати магнітом, або намагніченими ножицями.
16.
Якщо вкололись голкою чи шпилькою, видавити одну-дві краплі крові і замазати
ранку йодом.
17.
Перевірте, щоб у виробі не було голок чи шпильок при проведенні примірки.
18. Не відволікайтесь під час роботи і не відволікайте інших.
19.
Утримуйте в чистоті робоче місце.
"Етапи проєктної діяльності. Моделі -аналоги, їх аналіз. Складання опису виробу. Вироблення критеріїв, яким має відповідати виріб. Створення ескізного малюнка виробу".
Панно – це один
з видів монументального мистецтва, який сьогодні користується великою
популярністю в дизайні приміщень. За допомогою нього можна прикрасити будь-який
інтер'єр стильно і сучасно. Панно можна повісити і в звичайній житловій
квартирі, і в солідному офісі. Це стильний і сучасний спосіб прикрасити
будь-який інтер'єр, який надає кімнаті або кабінету незабутню атмосферу. Тим
більше, що його можна зробити на будь-який смак і колір. Трохи фантазії – і
будь-яка кімната стане частиною приміщення, де панує унікальна і незабутня
атмосфера. Панно є елементом для декору приміщень. Воно може стати прикрасою
стіни, стелі або навіть фасаду будівлі. Настінне панно – це універсальне
рішення для прикраси будь-якого приміщення, може стати незвичайною і унікальною
часткою в інтер'єрі приміщення.
Для того щоб
урізноманітнити домашній інтер'єр, прикрасити будинок і внести яскраві акценти,
можна виготовити рельєфне панно з квітів своїми руками. Приємне проведення часу
і прекрасний результат гарантовано.
Панно – це
сучасний витвір мистецтва, призначене для прикраси стін у житловому приміщенні.
З його допомогою можна внести нові фарби в кімнату, розмежувати простір,
прибрати з очей недоліки стін. До того ж це чудова можливість дати застосування
своєму творчому потенціалу.
Зараз
користуються популярністю панно з живих або штучних квітів. За допомогою квітів
можна створити витончений орнамент, об'ємну або рельєфну декорацію. Квіти
подобаються всім, значить і панно буде радувати очі кожного члена сім'ї.
При виготовленні панна потрібно дотриматися таких умов:
·
Підібрати тканину для полотна, для штучних квіток;
·
Підібрати оздоблювальні матеріали, які відповідали б призначенню
панно;
·
Підібрати малюнок (для нанесення на тканину)
·
Під час виготовлення дотримуватися гармонійного
поєднання кольорів;
·
Виходячи з призначення виріб має бути не складним у
виготовленні.
1.2.2. Вимоги до конструкції виробу.
·
Основною вимогою до панно є створення святкового
настрою. Виріб повинен мати форму прямокутника,
на полотні в техніці ці розпису зображений горщик з квітами, окремі
квіти виконані с тканини.
·
Панно оформлено в рамку.
·
Для панно використано
бавовняну тканину.
1.2.3. Вимоги до матеріалів.
·
Тканина повинна бути міцною, легкою, з високими
гігієнічними властивостями, бажано полотняного переплетення. Вона має бути
зносостійкою, гігроскопічною. Фізичні та
оптичні властивості не повинні
погіршуватися під час експлуатації.
Тканина має бути доступною, мати помірну ціну.
·
Тканина для квіток повинна відповідати кольоровій
гамі, мати гарні експлуатаційні показники, бути термостійкими, бути доступними
за ціною.
Зразок ескізу та опису
Опис зовнішнього вигляду.
Панно подарункове, призначений для оформлення інтер’єру в побуті. Виріб
має форму прямокутника. Краї виробу
оформленні рамкою.
На панно зображений горщик с польовими квітами технікою розпис тканини
акриловими фарбами. Для оздоблювання використовуються штучні квіти, які виконанні
у техніці канзаші.
Рекомендовані розміри: 30 x 20 см.
Завдання :
|
Розробити документацію для виготовлення виробу.
Обговорити тему проекту стосовно його економічної доцільності та наявних можливостей його виготовлення.
Розробити власний оригінальний дизайн виробу.
Використовуючи різні джерела інформації, створити банк ідей, виконати аналіз виробів – аналогів.
Встановити вимоги до майбутнього виробу
Оформити пояснювальну записку.
Обрати тему проекту, сформулювати мету проекту
Виготовити виріб.
Виконати економічний аналіз.
2 Вироби – аналоги.
Зробіть аналіз моделей-аналогів за даним зразком
Аналіз банку ідей текстильних ляльок:
№ |
Конструкція повинна бути: |
№ 1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
1. |
Естетичною |
- |
+ |
+ |
- |
+ |
2. |
Оригінальною |
- |
+ |
+ |
- |
+ |
3. |
Мати малу собівартість |
+ |
+ |
+ |
+ |
- |
4. |
Функціональною |
- |
- |
+ |
+ |
+ |
5. |
Мати міцну конструкцію |
- |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. |
Зручною у використанні |
- |
- |
+ |
+ |
+ |
7. |
Довговічною |
- |
+ |
+ |
+ |
+ |
8. |
Мати доступні матеріали |
- |
+ |
+ |
+ |
- |
9. |
Безпечною у використанні |
- |
+ |
+ |
+ |
- |
10 |
Простою у виготовленні |
- |
- |
+ |
+ |
- |
11. |
Екологічно чистою |
- |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Висновок: Виконавши аналіз виробів – аналогів Я обираю модель №
Але, ж ми розуміємо, що ми обрали лише базову модель, яку будемо удосконалювати , покращувати, переробляти.
Завдання 3.
Зробити ескіз ляльки відповідно обраної базової моделі.
Усі завдання виконати у зошиті. Виконання завдань перевіримо на наступному уроці.
Бажаю успіхів.
1) В
якому положенні повинен знаходитися гачок у портфелі:
а) вертикально;
б) горизонтально;
в) немає значення;
2) Як
правильно підібрати гачок до ниток:
а) гачок повинен бути трохи товще
ниток;
б) гачок повинен бути тонше
ниток;
в) гачок та нитки повинні бути
однієї товщини;
3) З
чого починають в’язання гачком;
а) з плетіння повітряної петлі;
б) з плетіння стовпчиків без
накиду;
в) по різному;
4) Що
означає № гачка;
а) довжина
гачка;
б) товщина
гачка;
в) кількість
гачків у наборі;
5) Що
роблять з ниткою коли в’язання закінчили:
а) відрізають;
б) відрізають та ховають у
плетеному полотні;
в) відрізають та зав’язують
вузлом.
6) З
якими умовними позначеннями ви познайомилися, коли в’язали гачком по схемах? Запиши, розшифруй.
7) Встав
пропущене слово. Парні ряди в схемах відповідають
а) лицьовому
боку візерунка;
б) виворітному
боку візерунка;
- Вивчення нового матеріалу
1.
Способи
з’єднання деталей в’язаного виробу.
Якщо в’язаний виріб
складається з кількох деталей їх слід з’єднати між собою в готовий виріб. Можна
з'єднувати різними способами, причому тут вибір визначається насамперед
призначенням самої деталі, тому шов може бути і потайним, і декоративним.
Так, і у в’язанні, досвідчені майстрині,
беручись до нової роботи, заздалегідь визначають, як з’єднуватимуть її деталі,
щоб це було гарно та охайно. Вид шва вибирають залежно від фактури в’язаного
полотна. Так, наприклад, можна деталі зшити на швейній машинці, але ж товсте
трикотажне полотно від цього буде ще товстішим. Та, зазвичай, в’язані вироби
зшивають товстою голкою з великим вушком і тупим кінцем (щоб не ушкодити
волокна пряжі). Для цього використовують спеціальні трикотажні шви:
вертикальний, горизонтальний і кетельний).
Існує ще один доступний спосіб з’єднання
в’язаних деталей – це зшивання їх за допомогою в’язання гачком.
Такий спосіб дозволяє зробити шов декоративним, одночасно зекономити нитку. З’єднувати деталі гачком можна як з виворітного боку ниткою в колір основного виробу, так і з лицьового – декоративною ниткою контрастного кольору. З’єднують деталі за допомогою таких елементів як:
півстовпчик |
стовпчик без накиду |
ланцюжок з повітряних петель |
Остаточний вигляд виробу залежить не
тільки від якості пряжі та бездоганного в'язання деталей. Дуже важливо,
наскільки акуратно виконана обробка та з’єднання цих деталей в єдине ціле -
готовий виріб.
Якщо виріб складається з однієї деталі,
то для надання виробу завершеного вигляду слід заховати кінчики пряжі, що
залишились на початку та в кінці роботи.
Для того, щоб готові вироби були більш
привабливими, використовують різні види оздоблень. Але не кожний в’язаний гачком виріб має бути
оздоблений. Іноді достатньо тільки красиво оздобити гачком краї виробу, щоб він
мав гарний вигляд.
Щоб підкреслити свій стиль, додати
родзинку в образ і внести різноманітність у гардероб, буває досить створити
лише кілька оригінальних речей. Трохи мережив, ажурний комірець, шаль - і одяг
виглядає більш елегантно та витончено. Проявивши трохи фантазії можна дуже
вдало «вписати» моду в свій гардероб і «оживити» старі речі, витративши на це
зовсім мало часу. Тільки важливо дотримуватися почуття міри - кожен елемент
оздоблення повинен відповідати задуму й гармоніювати з костюмом, щоб нові або
оновлені моделі не виглядали незграбно і без смаку.
Під час добору виду та способу
оздоблення слід звернути увагу на доречність запланованого оздоблення та
наявність відповідних матеріалів. Якщо оздоблення буде виконуватись квітками
в’язаними гачком, то слід добирати пряжу такої самої якості, що і виріб, або
ззовні схожу. Часто вироби виготовляються з натуральної пряжі, а от для
оздоблення можна використати будь яку за походженням.
Крім цього слід звернути увагу і на
кольори оздоблення. З попередніх класів ви вже знаєте, наскільки важливо
правильно добирати кольори, адже від цього залежатиме загальне сприйняття
виробу, а також його вигляд.
Вибір виду оздоблення залежить від:
-
виду виробу,
-
призначення виробу,
-
фактури матеріалу,
-
наявних матеріалів та можливостей,
-
естетичного смаку виконавця.
Оздобити
в’язані вироби можна: вишивкою нитками, вишивкою стрічкою, блискітками,
намистинками, бісером, фурнітурою, аплікацією, в’язаними оздоблювальними
елементами та ін..
Під час
виконання оздоблень ви повинні пам’ятати, які кольори між собою
поєднуються. Різні кольори й колірні
поєднання по-різному сприймаються людиною, викликають найрізноманітніші
асоціації, почуття: можуть створювати життєрадісний настрій або дратувати,
підвищувати або знижувати працездатність. Колір може впливати і на наше
відчуття простору, його зорове сприйняття.
Також ви повинні пам’ятати про композиційне рішення розташування оздоблювальних елементів. В цьому вам допоможе власний досвід, спостережливість, знання, а також різноманітні джерела інформації. У перших спробах ви можете скористатися готовими зображеннями оздоблень і повторити їх, а далі – намагатися створити свою власну неповторну композицію.
2.
В’язані вироби потребують особливого догляду. Навчитись правильно доглядати за в’язаними виробами так само важливо, як і вив’язувати їх. Неправильний догляд може легко зіпсувати бездоганно виконану річ. У поняття догляду за в’язаними виробами входить прання, підкрохмалювання, сушіння, прасування. В деяких випадках достатньо обробити деталі виробу паром.
Якщо виріб складається з кількох
деталей, то слід обробити паром кожну деталь перед їх з’єднанням. Якщо ж виріб
складається з однієї деталі, то остаточна обробка виконується в кінці. Не рекомендується полотно зв'язане гачком,
прасувати, незалежно від візерунка або матеріалу. Краще такі вироби обробити
паром. Обробляти паром можна тільки вироби з вовни або з бавовни - льону,
вироби з смесових і штучних волокон відпарюють холодним способом.
В інших випадках використовують праску
і вологу лляну тканину. Саме лляну, тому що вона добре охороняє оброблювану
деталь від впливу високої температури і, утримуючи достатню кількість вологи,
дає хорошу пару. Праску для цього розігрівають до максимальної температури.
Вологою, злегка віджатою лляною тканиною слід накрити зразок або деталь,
укладені виворітною стороною вгору. Потім гарячою праскою слід водити над
деталлю, майже не торкаючись до тканини, повністю утримуючи праску «в повітрі».
Над кожною оброблюваною ділянкою слід проводити праскою кілька разів, не
доводячи тканину до повного висихання.
Знявши тканину, деталь залишають до повного висихання.
Вовняні вироби перуть у теплій воді
спеціальними пральними порошками або рідинами для делікатного прання. Якщо такі
засоби відсутні, можна скористатись шампунем. Речі занурюють у розведений в
теплій воді із засобом розчин, злегка мнуть (приблизно 10–15 хв). Після цього річ
кілька разів полощуть у воді приблизно тієї самої температури, що і прали. Під
час останнього полоскання бажано додати у воду столову ложку оцту. Не можна
користуватися щіткою під час такого прання!
Після прання річ полощуть у ледь теплій
воді, додавши під час останнього полоскання столову ложку оцту. Ажурні речі
прасують з вивороту через вологу тканину.
Часто виробам або деталям, з яких вони
складаються слід надати певної форми або закріпити елементи в певному вигляді.
Якщо після прання просто висушити такі деталі існує вірогідність того, що вони
не триматимуть необхідної форми. Для запобігання їх підкрохмалюють. Для цього
спочатку розправляють його на горизонтальній поверхні, а потім зволожують
розчином крохмалю, або занурюють. Для цього 2 чайні ложки картопляного крохмалю
розводять у 1 л води. Однак значно простіше використовувати крохмальний розчин
в аерозольній упаковці, який можна придбати у торгівельній мережі.
Підкрохмалений виріб розкладають на рушнику, розтягують до придання необхідної
форми та прикріплюють до рушника шпильками (мал.).
На готових виробах зазвичай на етикетках показують, як доглядати за цим виробом. У вас на столах є таблиці символів по догляду за виробами
Завершити роботу над виробом.
Також підготувати коротку письмову презентацію власного виробу за таким планом
♦♦ Повідомити назву
проекту, продемонструвати його присутнім.
♦♦ Розповісти про
причини (розв’язання певного проблемного питання), що спонукували роботу над
проектом.
♦♦ Пояснити, у чому
полягала мета проекту та які було поставлено завдання для виконання роботи.
♦♦ Розповісти про
особливості конструкції та переваги створеного виробу порівняно з іншими.
♦♦ Відзначити
недоліки в роботі (що можна переробити (удосконалити) у разі повторного
виконання проекту з метою покращення якості й естетичності сприйняття.
♦♦ Визначити, чи
відповідає виготовлений виріб запланованим критеріям оцінювання.
♦♦ Відзначити, які
знання, уміння та навички отримано під час реалізації проекту (які джерела
пошуку інформації опрацьовано, які нові техніки (технології) опановано, які
навички вдосконалено, які особисті надбання у проектній роботі, що було
найцікавішим у роботі тощо).
♦♦ Дати об’єктивну
оцінку виконаній проектній роботі, визначити, чи досягнуто заплановану мету
♦♦ Прорекламувати
виріб або проектну роботу в цілому
♦♦ Розповісти, чи
отримано задоволення від результатів діяльності.
ДО ЗУСТРІЧІ.
Вітаю. Сьогодні останнє у цьому році заняття.
Тема 1. для 7 класу " Маркування споживчих товарів. Читання маркування товарів"
Ознайомтеся з інформацією :
https://narodna-osvita.com.ua/7441-markuvannya-spozhivchih-tovarv.html
У зошиті виконати практичну роботу
та дати відповіді на запитання
Тема 2. для 8 класу "Види зачісок залежно від форми обличчя . Засоби догляду за волоссям"
Ознайомтесь з інформацією :
https://history.vn.ua/pidruchniki/tereschuk-labor-training-service-types-of-work-8-class-2016/25.php
Виконати практичну роботу.
Бажаю успіхів. Чекаю відповіді понеділок-вівторок.
=====================================================================
27.04.2020.
Добрий день.
Переходимо до практичної роботи з теми " Виготовлення декоративних квітів"
Ознайомтеся змайстер - класами http://www.samotuzhky.com.ua/11144 ,
http://vidpoviday.com/vigotovlennya-dekorativnix-kvitiv-z-tkanini-majster-klas-dlya-pochatkivciv ,
http://nanatanal.blogspot.com/search/label/%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BA%D0%B0%20%D0%B7%20%D1%82%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B8
або іншою інформацією знайденою вами самостійно, оберіть найбільш для вас можливий варіант ( в залежності від наявних у вас текстильних матеріалів) і зробіть 5 - 6 квіток обєднавши їх у композицію,
Фото етапів виконання ( починаючи з підбору матеріалів та інструментів
Це завдання виконати до 18.05.20
Бажаю успіхів
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13.04.2019.
Доброго дня. Розпочинаємо вивчення нової теми "Виготовленя декоративних квітів"
Ознайомтеся з теоретичним матеріалом :
https://kvitu.in.ua/ua/blog/istoriya_vozniknoveniya_iskusstvennuh_cvetov1,
https://pouznaval.ru/istoriya-viniknennya-shtuchnih-kvitiv/
пройти тест https://naurok.com.ua/test/start/162501 у робочому зошиті записати відповіді
До зустрічі.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Доброго дня .
06.04.2020. Тема уроку З"єднання деталей крою. Остаточна обробка виробу"
Деталі краватки ми викроїли. Залишилося їх з'єднати.
Будь ласка, передивіться презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-mayster-klasu-kravatka-metelik---modniy-aksesuar-8837.html
та за допомогою ручних швів з'єднайте деталі.
Зворотній звязок у Вайбер 0963356714
Фото з покроковим виконанням та готовим виробом.
Немає коментарів:
Дописати коментар